Hop til hovedindholdet

Støtteforeningen for 9740 logo

Klub GEO LAN Party (5.-7. kl)

Dato og tid

Lørdag d. 26. maj 2018 kl. 13:00 til søndag d. 27. maj 2018 kl. 13:00

Lørdag d. 26. maj 2018 kl. 09:00

Klub GEO, Baunevej 2, 9740 Jerslev Klub GEO
Baunevej 2
9740 Jerslev

Klub GEO LAN Party (5.-7. kl)

Arrangementsbeskrivelse

Så åbner vi dørene for Jerslevs første LAN Party

Der er kun 20 pladser, så skynd dig at melde dit barn til. Vi har sat en aldersgrænse på 5. til 7. kl (begge klasser incl.).

Prisen er incl. Aftensmad, morgenmad, gratis frugt, grøntsager og vand. Der kan købes slik, chps og sodavand. Mad og drikke på ikke medbringes.

Vi mødes i den gamle børnehave Baunehøj lørdag kl. 13. Eget udstyr medbringes, det betyder: forlængerledning til alle dine strømstik (der er ét strømstik til rådighed for per mand), skærm, pc, mus, tastatur, headset (ingen højtalere) mm. og evt. stol (der er stole, men det er hårde stole) og min. 5 m netværkskabel. Det er eget ansvar at transportere og opsætte udstyr, men der findes IT kyndige som kan hjælpe med at opstille på stedet.

De spil der skal spilles, forventet installeret hjemmefra. På den måde er det forældrenes ansvar, at de spil barnet spiller, passer til den aldersgruppe.

Medbring madras, sovepose og tandbørsten. Lyset slukkes kl. 1.

Vi spiser morgenmad klokken 8. hvorefter vi spiller igen indtil forældrene henter kl. 13 søndag.

Der er 3 voksne til stede hele tiden. Børnene må ikke forlade stedet undervejs, med mindre de bliver hentet af forældrene.

Skulle du have lyst til at tage del i voksen-vagtplanen, så kontakt Bettina på 25247842.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >